.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود بازیکن داشتیم
پاشازاده: برد امروز نساجی کادوی کوچکی برای هواداران بود
شمال نیوز : سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برد امروز کادوی کوچکی برای هواداران نساجی بود و امیدواریم همه با هم در پایان لیگ بتوانیم شاهد صعود تیم نساجی به لیگ‌برتر باشیم.
پاشازاده: برد امروز نساجی کادوی کوچکی برای هواداران بود

به گزارش شمال نیوز ، مهدی پاشازاده در کنفرانس خبری بعد از دربی با بیان اینکه هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و برای همین بازی بدون حاشیه تمام شد، اظهار کرد: ما در چند روز گذشته سخت کار کردیم تا موفق شویم و لیاقت این طرفداران همین بردها است.

وی افزود: برد امروز این کادوی کوچکی برای هواداران نساجی بود و امیدواریم همه با هم در پایان لیگ بتوانیم شاهد صعود تیم نساجی به لیگ‌برتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: باید منطقی به فوتبال نگاه کرد و این برد می‌تواند شروع خوبی برای ما باشد.

پاشازاده با بیان اینکه نمی‌خواهم راجع به داوری امروز اظهار نظری کنم، گفت: فقط یک جمله بگویم که من فکر می‌کنم ما امروز در خانه مهمان بودیم.

وی ادامه داد: ما امروز کمبود بازیکن داشتیم و مصدومیت‌ها ما را اذیت کرد ولی توانستیم با کادر فنی کاری کنیم که شرمنده هواداران نشویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: در چند روز آینده اسامی بازیکنان تازه جذب شده اعلام می‌شود و خیلی به دنبال اسم و رسم آنها نیستیم و کسانی را جذب می‌کنیم که به درد تیم بخورند.

پاشازاده با بیان اینکه گاهی مشکلات اتفاق می‌افتد ولی تا به‌حال گله‌ای نکردیم و همه چیز سر جای خودش است، اظهار کرد: از حمایت خوب مسؤولان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تیمم در هفته‌های آینده بهتر از امروز می‌شود و دلیل آن هماهنگی بیشتر بازیکنان با یکدیگر است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال آرامش امروز دربی را حاصل درایت مسؤولان، بازیکنان و درک خوب هواداران برشمرد و گفت:  ما به هم وابسته‌ایم و به طرفداران تیمم اعتماد کامل دارم.

سرمربی نساجی افزود: ما این هفته در جام حذفی باید به مصاف پارس جنوبی جم برویم و از همه اعضای تیم نساجی می‌خواهم تمرکز خود را فقط روی این مسابقه بگذارند.

پاشازاده در پایان گفت:  از همه مردم فوتبال‌دوست قائم‌شهر می‌خواهم با ایمان ،اتحاد، همدلی و همبستگی به لیگ برتری شدن تیم محبوب خود کمک کنند. / فارس

22


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.